ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به سخنان وزیر اطلاعات درباره حضور فردی از نیروهای مسلح در ترور شهید محسن فخری‌زاده اطلاعیه‌ای صادر کرد.

فخری زاده

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، به دنبال اظهارات و ادعای اخیر حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات کشورمان، پیرامون مداخله یکی از کارکنان نیروهای مسلح در دست داشتن در ترور و به شهادت رساندن دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور، شهید بزرگوار محسن فخری‌زاده، مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد:

اولا فرد مورد ادعای وزیر اطلاعات در سال ۹۳ در حال آموزش بوده است و در همان سال به دلیل مشکلات اخلاقی و اعتیاد اخراج شده است.

ثانیا عضویت فرد مورد ادعا قطعی نبوده و روال نیروهای مسلح اینگونه است که ارزیابی‌های حین آموزش یکی از عوامل اصلی قطعیت در عضویت بوده که نامبرده به دلیل وجود مشکل اخلاقی و اعتیاد به عضویت رسمی در نیامده و در حین آموزش اخراج شده است.

ثالثا وزیر اطلاعات حتماً می‌دانند وفق قوانین و مقررات افراد اخراجی از نیروهای مسلح از جمله فرد مورد ادعای ایشان پس از اخراج در سال ۹۳ با نیروهای مسلح به طور کامل قطع ارتباط نموده و فاقد هویت نظامی هستند و به همین دلیل جرم امنیتی وی همانند سایر آحاد جامعه در حیطه مأموریت و مسئولیت وزارت اطلاعات قرار می‌گیرد.

لذا انتظار می‌رفت وزیر محترم اطلاعات در اظهارات رسانه‌ای خود، آن هم در پخش زنده، دقت بیشتری می‌نمود که بهانه‌ای به دست دشمنان جنایتکار نظام همچون آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی نمی‌داد و از جایگاه خطیر وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان و نیروهای مسلح مراقبت می‌کرد.

کد خبر 585435

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 101
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    92 21
    انتقامم نگرفتید حیف شهید فخری زاده
  • محمد IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    اگر اخراجی بوده چطور اطلاعات داشته؟